Πιστοποιημένος Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης

Τι είναι ο Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης;

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, «πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικής έκδοσης παραστατικών πωλήσεων» θεωρείται μία εταιρεία η οποία κατόπιν εντολής πελάτη της, εκδίδει με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, και σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις, παραστατικά πωλήσεων για λογαριασμό του.

Ηλεκτρονική Έκδοση Στοιχείων μέσω Παρόχου

Τα λογιστικά αρχεία (στοιχεία) των υπόχρεων οντοτήτων δύναται να εκδίδονται με τη χρήση υπηρεσιών παρόχου μέσω εγκεκριμένου λογισμικού «Υ.ΠΑ.Η.Ε.Σ». Όλα τα τιμολόγια ή στοιχεία λιανικής πώλησης, που εκδίδονται και αυθεντικοποιούνται με τη χρήση υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής έκδοσης παραστατικών πωλήσεων, θεωρούνται ηλεκτρονικά τιμολόγια ή ηλεκτρονικά στοιχεία λιανικής πώλησης αντίστοιχα, και αναφορικά με την έκδοση και αυθεντικοποίηση αυτών, ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 14 και 15 του ν. 4308/2014.

Το εκδοθέν παραστατικό τίθεται στη διάθεση του λήπτη σε ηλεκτρονική μορφή με χρήση υποδομών του παρόχου, καθώς και σε εκτυπώσιμη μορφή, εάν αυτό ζητηθεί. Ειδικά, για κάθε λιανική πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών, τα εκδοθέντα στοιχεία λιανικής πώλησης εκτυπώνονται και παραδίδονται στους ιδιώτες καταναλωτές με κάθε παράδοση αγαθού ή με την ολοκλήρωση της παροχής υπηρεσιών.

Τα ηλεκτρονικά παραστατικά λιανικής πρέπει να έχουν αυθεντικοποιηθεί από τον πάροχο και να είναι δυνατή η άμεση επισκόπηση του συνόλου του περιεχομένου τους από ιστοσελίδα του παρόχου, πριν την παράδοσή τους στον πελάτη λιανικής.

Επίσης, σε κάθε παραστατικό που εκδίδεται με χρήση υπηρεσιών παρόχου, αναγράφεται η επωνυμία και ο ιστότοπος του παρόχου ενώ αναγράφεται και η συμβολοσειρά αυθεντικοποίησης, ο Μοναδικός Αριθμός Καταχώρησης (Μ.ΑΡ.Κ.), καθώς και το αναγνωριστικό του παραστατικού.

Μεταξύ άλλων, ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να παρέχει άμεση πρόσβαση στο σύνολο των δεδομένων που αφορούν κάθε εταιρεία-πελάτη με την οποία συμβάλλεται, στην ίδια την εταιρεία-πελάτη και στις αρμόδιες Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, για τη διενέργεια φορολογικών ελέγχων. Ειδικότερα, ο πάροχος διαθέτει σε λειτουργία προς την ΑΑΔΕ κατάλληλη διεπαφή για τη λήψη στοιχείων παραστατικών των εταιρειών με τις οποίες συμβάλλεται. Η διεπαφή επιτρέπει την άμεση άντληση όλων των στοιχείων έκαστου παραστατικού, με βάση το μορφότυπο και τα κριτήρια αναζήτησης, όπως αναρτώνται στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ, μέχρι τη λήξη του επόμενου ημερολογιακού έτους από αυτό της έκδοσής του.

Ο πάροχος είναι υπεύθυνος για την ορθότητα και την πληρότητα των διαβιβασθέντων δεδομένων προς την ΑΑΔΕ, όπως και για την τήρηση των προδιαγραφόμενων επιχειρησιακών και τεχνικών κανόνων. Τα δεδομένα των παραστατικών διαβιβάζονται σε πραγματικό χρόνο από την έκδοσή τους.

Ο πάροχος έχει υποχρέωση διαφύλαξης των δεδομένων των παραστατικών και των αντίστοιχων στοιχείων αυθεντικοποίησης και τεκμηρίωσης αυτών, για την κάθε οντότητα με την οποία συμβάλλεται, για όσο χρόνο συμφωνεί με την οντότητα-χρήστη των υπηρεσιών του και κατ’ ελάχιστο για όσο χρονικό διάστημα προβλέπεται να διαφυλάσσονται από την υπόχρεη οντότητα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 του ν. 4308/2014 και του άρθρου 13 του ν. 4174/2013.

Ο πάροχος τηρεί την εμπιστευτικότητα των δεδομένων και πληροφοριών που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο της συμβατικής του σχέσης με τις οντότητες που συμβάλλεται και δεν αποκαλύπτει δεδομένα ή πληροφορίες αυτών σε τρίτους, ούτε χρησιμοποιεί αυτά για προσωπικό όφελος ή για όφελος τρίτων.

  • Βελτιώνει την ακρίβεια των οικονομικών στοιχείων: Τα ακριβή οικονομικά στοιχεία είναι απαραίτητα για τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.
  • Μειώνει τον κίνδυνο πρόστιμων: Τα λάθη στην υποβολή παραστατικών μπορεί να οδηγήσουν σε πρόστιμα από την ΑΑΔΕ.
  • Εξοικονομεί χρόνο και χρήμα: Η διόρθωση των σφαλμάτων στην εισαγωγή δεδομένων απαιτεί χρόνο και χρήμα. Η μείωση των σφαλμάτων μειώνει την ανάγκη για διόρθωση.

Τιμολόγηση επί του δημοσίου B2G 

Η αποκλειστική χρήση ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τους προμηθευτές του δημοσίου είναι πλεόν υποχρεωτική (Ν. 52445/2023), όπως ορίζει η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’ 2385/12/4/2023).

Η υπηρεσία B2G E- Invoicing. καλύπτει την παραπάνω υποχρέωση και προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης και ασφαλούς αποστολής ηλεκτρονικών τιμολογίων στο Δημόσιο με άμεσα λειτουργικά οφέλη για τον προμηθευτή.

Πέραν της υποχρεωτικότητας, η υπηρεσία B2G E- Invoicing προσφέρει σημαντική αναβάθμιση στις συναλλαγές της επιχείρησης με το Δημόσιο:

Η ηλεκτρονική διαβίβαση των τιμολογίων στο Δημόσιο ελαχιστοποιεί την πιθανότητα σφάλματος, δεδομένου ότι όλα τα υποχρεωτικά πεδία του τιμολογίου ελέγχονται συστηματικά, ενώ η ενσωμάτωση των στοιχείων αυτών στην επιχειρησιακή διαδικασία μειώνει σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για την ανάκτηση των πληροφοριών αυτών σε μεταγενέστερο στάδιο.

Η ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση επεξεργασίας των τιμολογίων από τη δημόσια διοίκηση βελτιώνει σημαντικά την επιχειρηματική διαδικασία. Ο προμηθευτής ενημερώνεται άμεσα για την επιτυχή παραλαβή, έγκριση και πληρωμή του τιμολογίου.

Η πλήρης αυτοματοποίηση των διαδικασιών ελαχιστοποιεί το χρόνο και το κόστος προετοιμασίας και αποστολής των έντυπων τιμολογίων (εκτύπωση, φάκελος, αποστολή κ.λπ.), αλλά και το χρόνο παραλαβής και επεξεργασίας από την δημόσια αρχή.

Η ηλεκτρονική παραλαβή του τιμολογίου από το Δημόσιο, διευκολύνει την άμεση και χωρίς λάθη επεξεργασία και πληρωμή του, ενώ εξαλείφει την πιθανότητα απώλειας.

 

Η ενίσχυση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης δεδομένου ότι η μετάβαση αυτή επιφέρει σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον μέσω της μείωσης του αποτυπώματος CO2 με τη μείωση της κατανάλωσης χαρτιού και την υιοθέτηση πρακτικών που ενισχύουν την εταιρική κοινωνική ευθύνη των σύγχρονων εταιρειών.

Χονδρική και λιανική πώληση B2B & B2C 

Υπηρεσία E- Invoicing από την IMPACT: Πιστοποιημένη ηλεκτρονική τιμολόγηση για κάθε επιχείρηση, κάθε λειτουργία, κάθε κλάδο δραστηριοποίησης.                Χωρίς υψηλό κόστος και πολυπλοκότητα.

ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ

Δώστε τέλος στη χρήση του χαρτιού και την τήρηση αποθηκών για την αρχειοθέτηση παραστατικών. Με το E- Invoicing μπορείτε να αποστέλλετε ηλεκτρονικά τιμολόγια στους πελάτες σας με ένα κλικ, απευθείας από το λογισμικό σας.
Μην προβληματίζεστε. Εσείς απλά συνεχίστε να εκδίδετε τα τιμολόγιά σας! Σε online σύνδεση με το λογισμικό σας και την πλατφόρμα myDATA, το E- Invoicing διαβιβάζει τη σύνοψη των παραστατικών σας στην ΑΑΔΕ σε πραγματικό χρόνο.
Μην χάνετε χρόνο σε συνεχή follow-up για την εξόφληση των ανοικτών τιμολογίων σας. Αποστέλλοντας online αυθεντικά παραστατικά μέσω της υπηρεσίας E- Invoicing της IMPACT, εισπράττετε τα χρήματά σας σε λιγότερες ημέρες.
Διευκολύνετε ουσιαστικά τους πελάτες σας, Αποστείλετε άμεσα πιστοποιημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια, παραδίδοντάς τους και αρχείο δεδομένων για την αυτόματη εισαγωγή των παραστατικών στο δικό τους σύστημα (μέσω λύσης EDI).

Η ενίσχυση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης δεδομένου ότι η μετάβαση αυτή επιφέρει σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον μέσω της μείωσης του αποτυπώματος CO2 με τη μείωση της κατανάλωσης χαρτιού και την υιοθέτηση πρακτικών που ενισχύουν την εταιρική κοινωνική ευθύνη των σύγχρονων εταιρειών.

ΛΙΑΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ

Ξεχάστε το κόστος και τις εργασίες συντήρησης, τις εκτυπώσεις, την καθημερινή έκδοση Ζ, τον όγκο έντυπων παραστατικών. Η υπηρεσία E- Invoicing σας επιτρέπει να εκδίδετε και να αποστέλλετε ηλεκτρονικές αποδείξεις και στοιχεία λιανικής χωρίς ΕΑΦΔΣΣ, διαβιβάζοντας αυτόματα τις συνόψεις στην πλατφόρμα myDATA.

Εξυπηρετήστε ταχύτερα περισσότερους πελάτες, χωρίς συμφόρηση σε γκισέ και ταμεία. Εκμεταλλευθείτε τις δυνατότητες που προσφέρουν η υπηρεσία E- Invoicing και οι νέες τεχνολογίες υποστήριξης ανέπαφων συναλλαγών, βάζοντας τέλος σε καθυστερήσεις που οφείλονται στη χρήση φορολογικών μηχανισμών και εισπράξεων σε μετρητά.

Προσαρμοστείτε στις απαιτήσεις των Ηλεκτρονικών Βιβλίων ΑΑΔΕ εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα, χωρίς αντικαταστάσεις ή αναβαθμίσεις ταμειακών μηχανών. Το E- Invoicing αποστέλλει ηλεκτρονικές αποδείξεις λιανικής στους πελάτες -με ψηφιακή σήμανση QR Code- τη στιγμή της συναλλαγής, διαβιβάζοντάς τες ταυτόχρονα στην πλατφόρμα myDATA.

 

Datateamgr

ΑΛ. ΠΑΠΑΓΟΥ 94, ΕΥΟΣΜΟΣ

Email

info@datateamgr.gr

Τηλέφωνο

2312314578

Socials

Προτεραιότητα μας η ικανοποίηση των αναγκών σας και η δημιουργία συνθηκών που πραγματοποιούν θετικό αντίκτυπο στο παρόν και στο μέλλον της επιχείρησής σας